میترسم بمیرم

va2r5u8d1z24llc9un7.jpg

 

میترسم بمیرم و نتوانم تورا در آغوش بگیرم

نگذار که با حسرت یک لحظه گرفتن دستهایت بمیرم

میترسم بمیرم و نتوانم به تو ثابت کنم که عاشقت هستم

میترسم روزی بیایی و بگویی که من لایقت نیستم

مرا در حسرت عشقت نگذار

بگذار تا زنده ام تورا حس کنم

تورا در آغوش بگیرم و نوازش کنم

میترسم بمیرم و نتوانم لب هایت را ببوسم

نمیخواهم در حسرت طعم شیرین لب هایت بسوزم

دنیا بی وفاست...

میترسم این دنیای بی وفا تورا از من بگیرد

میترسم همین روزها قلبم آرام بمیرد

بگذار در این دو روز دنیا به اندازه یک دنیا نگاهت کنم

بگذار به اندازه یک عمر تورا در آغوش بگیرم

و با تو درددل کنم

میترسم همین لحظه،همین فردا،همین روزها لحظه مرگم فرا رسد

یک مرگ پر از حسرت

یک مرگ پر از آرزو و امید

تنها حسرت و آرزوی من در آن لحظه تویی

و حضورت در کنارم است

تنها حسرت من در آن لحظه نگاه به چشمهای زیبای توست

در این دو روز دنیا بیا در کنارم

از عشق بگو برایم

گر چه سیر نمیشوم از لحظه های با تو بودن اما...

هیچگاه نمیمانم در حسرت عشقت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 / 1 / 1394 ا 21:1 نويسنده : دختری از دیار تنهایی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.